Programi za strokovnjake
Veliko strokovnjakov v predšolskih in šolskih ustanovah sodeluje pri opismenjevanju otrok in ima pri tem določene izkušnje. Organizacija dela pri programu družinske pismenosti zahteva povezovanje metod dela z otroki in načinov dela z odraslimi.

Pri otroku izhajamo iz tega, da ima malo znanja in mu ga pomagamo graditi. Pri odraslemu je treba upoštevati, da že marsikaj zna in da je treba njegovo znanje dopolniti. Nižja stopnja izobrazbe postavlja posameznika v podrejen položaj, zato morajo biti strokovnjaki, ki delajo z manj izobraženimi odraslimi posebej pozorni in upoštevati znanje in izkušnje, ki jih je posameznik pridobil.
Pred izvajanjem kakršnegakoli programa družinske pismenosti so koristna usposabljanja, ki jih za strokovnjake organizira Andragoški center Slovenije ali posamezne knjižnice. Primerne programe za strokovnjake lahko poiščete tudi na zemljevidu družinske pismenosti.
»Zelo učinkovito komunicirajo tisti otroci, s katerimi so se starši “pogovarjali” že v predgovorni fazi, to je takrat, ko otroci besed še čisto nič ne razumejo, a se zelo močno odzivajo na čustvene komponente govora, torej na način, kako se z njimi pogovarjamo. Ti novorojenčki doživljajo svet, v katerega vstopajo, kot varen, prijeten, vreden zaupanja.«
Dr. Dora Jelenc, Z igro do pismenosti.
Rubrika še v pripravi.